Tuesday, May 18, 2010

SEM 2 DI UNITI

akibat kngan pahit mase sem 1 tu..ak dpt seorg mentor yg ak anggap cam abg ak..mase mula2 jmpe,en fazli (mentor) ckp cam ak ni da xder hrapan da nk brjaya..ye la, dgn result yg truk lbh bek ak benti blaja jer an..tp pas tu die cite hal perihal hdup dier..bnyk pngajaran yg dpt ak amek dri citer die tu..so ak pown bertekad tuk usaha lg untuk berjaya cam en fazli..sem 2 ni la ak knl rapat sket gn jue(awek si draco), jue ni pndai org nye.. ase brtuah sbb dpt knl gn jue >.<  sem ni gak ak da kurang ponteng class, lg pown en.fazli tu pantau gak mentee2 die..
pn habsah bt abdul shaer..yang nie lak ketua program ak, merangkap pnsyarah dktm..pn.chah pown bnyk mmbantu dlm mnyusun pmbelajaran ktorg d samping nasihat n smangat yg sntiase dberikan pd sy n kwn2 yg lain.. mmg ssh ar nk jmp seorg guru yg bgtu prihatin n mngambil berat ttg plajar..
nor azlan shah.. ni adk angkat ak ni, die pown bnyk mmberi smgt kt ak, ak pown bg smngt gak kat dier tuk blaja.. mmg seorg adk yg comel tp ske loyar bruk gn ak..huhu tp ble dpt kkk angkat yg comel trus ak dlupakan.huhu ..tp ak x lupe :p hehe
sem ni prasaan ak kt si die brtambah kuat pulak..mase sem1 cume ske tngok je,skunk ni ase len pulak..haha... tp satu hari tu die tnye ak ttg sorg awek yg da lme die usya..ase terguris gak hati ni, tp ap kn daya die ske kt awek tu an..tp prasaan ni x taw ar npe kuat sngt..alan da nasihat xpayah,tp ak ni degil..akhirnya ap yg ak dpt cume kkcewaan..hehe..gilo..result truk ad hati ag nk bercinte... : /
bnyk perkara yg berlaku mase sem 2 sbnrnye, tp sume tu bkn tnggal kngan je malah jadi pngajaran dlm hdup ak.. 
en. fazli

 
pn.habsah
  
alan

No comments: